Maandelijks archief: augustus 2015

Vakantieplaatje

En…hebben je klanten een fijne vakantie gehad?

Het vragen naar de vakantieavonturen van je klanten is rond deze tijd een voor de hand liggende vraag. Je brengt je klanten hiermee in ieder geval weer even terug in de vakantiestemming en het is een makkelijk onderwerp om maar niet meteen over business te beginnen.

Toch verbaast het mij dat iedereen vanalles aan haar klanten durft te vragen behalve vragen waar het nu écht om gaat. Wat waardeert jouw klant aan je dienstverlening, wat gaat er goed maar juist ook: wat kan er beter? Wat als je klant directeur van jouw bedrijf zou zijn; wat zou hij als eerste veranderen? Leuke vragen waar je niet alleen zelf beter van kunt worden maar je klanten ook.

Natuurlijk kan dat soms best eng zijn maar vergeet niet dat je klanten niet voor niets klant bij je zijn. Ook krijg je veel meer zicht op positieve aspecten van je organisatie die je vaak zelf niet eens in de gaten hebt. En wil je dat je klanten een keer echt het achterste van hun tong laten zien? Door middel van ons stappenplan ‘klantgericht organiseren’ verzorgen wij quickscans voor de inventarisatie van klantwensen, klantdialogen in allerlei vormen voor verdieping en andere klantbijeenkomsten en events voor het realiseren van specifieke doelstellingen.

Meer weten? Bel of mail voor meer informatie of een vrijblijvende afspraak!

simone@eyedo.nu

06 23 73 42 24