staatsloterij

Wat uw bedrijf kan leren van de Staatsloterij!

Op de radio hoorde ik deze week de commercial van de Staatsloterij. Ze hebben hun spelers gevraagd wat ze moeten doen om hun dienstverlening te verbeteren en het vertrouwen terug te winnen. Hieruit zijn 6 vernieuwde garanties voortgekomen waar ze zich aan houden.

Zo simpel is het eigenlijk voor elke organisatie. Of u nu wil werken aan uw imago, uw klanten meer aan uw bedrijf wil binden, wil weten wat uw verbeterpunten zijn of uw bedrijfsstrategie wil aanpassen: betrek je klanten bij dit proces in plaats van het zelf te verzinnen.

Met de klantdialoog van EYEDO kunt u deze doelstellingen allemaal bereiken. Bovendien voelen uw klanten zich echt serieus genomen indien u daadwerkelijk met hun input aan de slag gaat. De Staatsloterij geeft na deze input 6 garanties af aan hun spelers waar ze nu en in de toekomst op kunnen rekenen.

Weet u op welke garanties uw klanten eigenlijk echt zitten te wachten? Vraag het ze gewoon…! Meer weten hoe wij dit voor uw klanten kunnen organiseren? We horen het graag!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *