Gewoon doen…

foto nuances
Kadootje van Nuances!

Wish it, dream it, do it…staat op een kadootje dat ik in het voorjaar kreeg van een erg leuke kennis. Het staat sindsdien gezellig op de vensterbank en elke keer weer zet het me aan het denken.

Wat wens ik? Klinkt heel simpel: bedrijven helpen de klant centraal te stellen. Een helder en op zich een duidelijk doel. Maar hoe?

Dromen en slapeloze nachten zijn hieraan voorafgegaan en bleek een leerzaam proces. In eerste instantie ben ik in mijn eentje begonnen als klantwaardespecialist. Kwalitatieve klantfeedback verzamelen vanuit een onafhankelijke rol voor b2b-bedrijven. Superleuk en levert een schat aan informatie op om op zowel korte als lange termijn marketingcommunicatieactiviteiten vanuit de input van jouw klant verder vorm te geven.

Toch was het dit niet. Persoonlijk was het ‘te dun’. In mijn eentje werken vind ik niet leuk. En met alleen aan de klanten vragen wat ze denken en willen ben je er niet. Nee dan begint het pas! Want wanneer je de klant eenmaal actief gaat betrekken bij je organisatie en input gaat vragen dan moet je ook je organisatie daarop in gaan richten. Kortom; je moet klantgericht gaan organiseren!

Joehoe, dat is het!! En alsof de duvel ermee speelde kom ik in mijn droom (of slapeloze nacht?) EYEDO tegen. En nu doen we het samen. Niet alleen gezellig maar ook goed. Wij regelen alles wat je om je klant heen wilt organiseren, behalve het commerciële stukje. Verkopen dat moet je zelf doen. En nu zijn we het dus gewoon aan het doen. YES WE DO!

 

 

Een gedachte over “Gewoon doen…

Laat een reactie achter bij Marjon Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *